Doğukan DEMİRKIRDI / DÜZCE, (DHA)- FENERBAHÇELİ taraftarlar, Topuk Yaylası'na kampa gelen takımlarını coşkuyla karşıladı.

Özbekistan Süper Lig takımı yeni sezon hazırlıklarına Bolu'da başladı
Özbekistan Süper Lig takımı yeni sezon hazırlıklarına Bolu'da başladı
İçeriği Görüntüle

Fenerbahçe, 24 Haziran - 2 Temmuz tarihleri arasında Topuk Yaylası Tesisleri'nde kamp yapacak. İlk antrenmanını bu akşam gerçekleştirecek olan Fenerbahçe, öğlen saatlerinde Düzce'ye geldi. Takımın gelişini bekleyen sarı-lacivertli taraftarlar, Kaynaşlı gişelerinden hemen sonra takım otobüsünü durdurarak tezahüratlarda bulundu. Taraftarlar, teknik direktör İsmail Kartal'a da çiçek verdi. Daha sonra takım otobüsü, tesislere doğru hareket etti.

Kaynak: DHA