Madende göçük altında kalan işçiyi kurtarma çalışmaları 6'ncı gününde
Madende göçük altında kalan işçiyi kurtarma çalışmaları 6'ncı gününde
İçeriği Görüntüle

Gülgün AKYOKUŞ/FETHİYE (Muğla), DHA)- MUĞLA'nın Seydikemer ilçesinde orman yangını çıktı. Bölgeye sevk edilen ekipler, alevlere müdahale ediyor.

Seydikemer ilçesi Çaltıözü Mahallesi Mendos Dağı yakınlarındaki ormanda saat 13.30 sıralarında yangını çıktı. Bölgeden yükselen alevleri ve dumanları görenler durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ve orman ekibi sevk edildi. Ekiple alevlere müdahale ediyor. (DHA)

Kaynak: DHA