Berkay YILDIZ/SAMSUN, (DHA)- SAMSUN'da Hakimler ve Savcılar Kurulu (HSK) kararnamesi ile atamaları gerçekleşen Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Sabri Kılıç, Cumhuriyet Başsavcı Vekilleri, Cumhuriyet Savcıları ve hakimler için veda töreni düzenlendi. 7 yıl Samsun'da yaptığı görevin ardından Yargıtay Cumhuriyet Savcılığı'na atanan Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Sabri Kılıç, burada görev yaptığı süre boyunca Samsun'da edindiği mesleki ve insani deneyimlerin kendisi için ayrı bir anlam taşıdığını söyledi.
Samsun'da HSK kararnamesi ile atamaları gerçekleşen ve adliyeden ayrılacak olan Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Sabri Kılıç, Cumhuriyet Başsavcı Vekilleri, Cumhuriyet Savcıları ve hakimler için veda töreni düzenlendi. Tören, Samsun Adliyesi Konferans Salonu'nda geniş katılımla gerçekleştirildi. Programda görev yerleri değişen yargı mensuplarına veda edilirken, görev süreleri boyunca yaptıkları çalışmalara ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
'BİRLİKTE GEÇEN 7 YILDA ÖNEMLİ ÇALIŞMALARA İMZA ATTIK'
Samsun'da 7 yıl görev yaparak kentte en uzun süre görev yapan Cumhuriyet Başsavcısı olduğunu ifade eden Mehmet Sabri Kılıç, 'Samsun'da görev yaptığım yaklaşık 7 yıllık süre içerisinde sadece adli hizmetlerin yürütülmesi noktasında değil, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi, sosyal sorumluluk çalışmalarının artırılması ve farklı alanlarda ortak projelerin hayata geçirilmesi konusunda da önemli çalışmalar gerçekleştirdik. Bu süreçte düzenlenen sempozyumlar, eğitim programları, sosyal etkinlikler ve sportif organizasyonlarla meslektaşlarımızın birlik ve beraberliğini güçlendirmeye gayret gösterdik. Adalet hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve verimli yürütülmesi için büyük bir özveriyle çalışırken aynı zamanda sosyal yönü güçlü, dayanışma kültürünü ön planda tutan bir çalışma ortamı oluşturmaya da önem verdik. Görev yaptığım süre boyunca birlikte çalıştığımız tüm hakimlerimize, savcılarımıza ve adliye personelimize emekleri, fedakarlıkları ve katkıları için teşekkür ediyorum' dedi. (DHA)
FOTOĞRAFLI





